Όμιλος Φιλαναγνωσίας - Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων

Χάνομαι, γιατί... διαβάζω!

Είμαστε μια παρέα που διαβάζει μανιωδώς βιβλία, αλλά που και που έχει όρεξη να σερφάρει στον ωκεανό του διαδικτύου.
Όπου "βρέχει" βιβλία, εμείς εκεί, να κολυμπάμε με μόνο σωσίβιο την αναγνωστική μας τρέλα.
Είμαστε παιδιά έτοιμα για ανάγνωση, τρελοί αναγνώστες, βιβλιοκυνηγοί.
Και όπου δείτε βιβλιο-ταραχή, εκεί θα μας βρείτε: μάλλον στον φιλόξενο χώρο μιας βιβλιοθήκης ή στη δική μας γωνιά,
στη δική μας Χώρα των θαυμάτων, στη λέσχη μας.

Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων
Όμιλος Φιλαναγνωσίας 2014-15, 2015-16, 2016-17, 2017-18, 2018-19, 2019-20, 2020-21

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Το αγόρι που μιλούσε με τους πλανήτες

Το αγόρι που μιλούσε με τους πλανήτες

Συγγραφέας: Κριστίν Μπαρνέτ
Εκδόσεις: Ψυχογιός (Αθήνα, 2η ανατύπωση)
Είδος: Αληθινή ιστορία

Υπόθεση: Ο γιος της Κριστίν Μπαρνέτ, ο Τζέικομπ, έχει δείκτη ευφυΐας μεγαλύτερο του Αϊνστάιν, απίστευτο ταλέντο στη  φυσική και τα μαθηματικά καθώς και ασύλληπτη μνήμη. Από τα 13 του εργάζεται κανονικά ως ερευνητής στην κβαντική φυσική και μάλιστα ανέπτυξε μία θεωρία που αποτελεί προέκταση της Θεωρίας της Σχετικότητας και μπορεί να του δώσει υποψηφιότητα για το βραβείο Νόμπελ Ο Τζέικομπ όμως, όταν έγινε δύο χρονών, διαγνώστηκε με σοβαρή μορφή αυτισμού και όπως είπαν οι γιατροί, δε θα μάθαινε ποτέ ούτε τα κορδόνια του να δένει. Η μήτερα του όμως δεν έχασε ποτέ το κουράγιο της, και βασιζόμενη στις ιδιαίτερες δυνατότητες του παιδιού της, κατάφερε να τον εντάξει στην κοινωνία και να καλλιεργήσει το ταλέντο του.
Άποψη: Είναι μία πολύ συγκινητική ιστορία για την αγάπη και για την ελπίδα. Η συγγραφέας σε κρατάει σε αγωνία με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τελικά ταυτίζεσαι και εσύ τόσο πολύ, που αγωνιάς για την τύχη αυτής της οικογένειας. Ξενύχτισα διαβάζοντάς το.

 

3 σχόλια:

  1. Από την περίληψη το βιβλίο ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Θα ήθελα να το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικό βιβλίο!!! Δίνει ελπίδα στις πιο δύσκολες στιγμές. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή